Solsidan transport

Igår var det dags för ett race i äkta solsidan anda. Jag besökte Pontus på hans jobb och det vart en liten sväng till Sviestad på segway. På vägen tillbaka raceade vi lite och det var riktigt kul att köra segway igen. Det känns som teknken har gått framåt en hel del de senaste åren.  Man hade väll önskat att de kunde ha gått lite snabbare typ 40 km/h timmen ialla fall...



Idag så blir det klättring i hangaren och kolla om man har kvar sina bouldering skills och efter det blir det hockey med grabbarna. Dags för att förhoppningsvis få se kluben spöa skiten ur HV.  Till skillnad från andra klubben i mitt liv (Arsenal) så har Linköping öppnat riktigt bra.


Kommentarer
Postat av: gittan

Gaster hos en granne hade kopt tva segways sa Robert och jag provakte runt kvarteret. Det ar nog 10 ar sedan. Gick battre for mig an for Robert. Glad var jag.

Grattis pa fodelsedagen och tummen upp att du har en sa kul praktikplats att se fram emot. Vad ar det for foretag?

Kram Gittan

2011-09-21 @ 21:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0