Säsong 2


Säsongs 2 av mitt favoritprogram hos to make it in america hade premiär i söndags och det var sjukt bra. Det är samma sak för mig på det sättet att det här är min säsong 2 (andra året i New York).

Från att knappt våga gå ut på natten till nattpromenixer i harlem. Staden har inte förändrats, men det har jag. Dels kunskapen jag har om staden, men även som person. Hittar nästan överallt med undantag för lower East side ( seriöst den som bestämde gatorna där måste ha gjort det efter en hård utekväll) 

Men som sagt säsong 2 och internship hos VF på deras dotterbolag John Varvatos. Varje dag har varit kul, intressant, men framför allt lärorikt. Varje dag på jobbet så har jag lärt mig något nytt och fått chansen att visa eget intiativ. Ser fram emot några roliga månader innan det är färdig praktiserat i december 


En väldigt seriös redaktör här på bilden som lovar en bättring den kommande tiden och att bloggandet på New York City boy är på väg in i en ny era. 

Kommentarer
Postat av: Mamma Susi

Låter bra!! det har varit lite tunnt, men förstår att du är busy!! Kramis Mammi

2011-10-06 @ 06:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0