Säsong 2 del 2

Det inte bara praktik på schemat i New York. Sista terminen av skolan är även igång. I ämnet IMC ska jag och min grupp försöka ändra SAABs image o rädda de från konkurs. Som min Far sa om jag lyckas med det så behöver jag inte söka några andra jobb än SAAB.

Som sagt skolan närmar sig slutet, men snart så börjar livet efter skolan vilket ska bli väldigt intressant.

Ovisshet är något som är ångest skapande för många människor. För min egen del så gillar jag ovissheten. Ovissheten är det som skapar spänning i vardagen och är det den delen av livet som räknas ut medan vi lever det. Hade majoriteten av de stora händelserna i vårt liv varit förutbestämd så hade det kunnat sammanfattad med ett ord tråkigt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0