En dag i mina skor Del 1

För mycket att göra och för lite tid känns det som nu förtiden så bloggen har inte hamnat på första platsen när det gäller prioriteringar. J

Måndag:  9-22:30  (tiden innan jag kom o fick ledigt)

* Drar till jobbet runt nio
* Fixar hela dagen inför att Green Day ska besöka kontoret
* Har ett Arnold moment när jag springer in på Bed, Bath and Beyond och med kaos i blicken jagar efter vinglas som behövdes till vinet som Green Day skulle dricka under provningen av kläder
* Träffa Billie Joe Armstrong och resten av Grabbarna när jag kommer tillbaka till kontoret
* Direkt från jobbet till skolan för kvällskurs
*Walking Dead, Boredwalk Empire och How To make it in America på kvällen



Halloween vecka i New York


Ungefär den minnen hade under min rush ner till Bed, Bath and Beyond


Kommentarer
Postat av: Pontus

Låter som time of your life ;)

2011-10-30 @ 10:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0