24 * 2 = 48 !?

24 gånger två är lika med 48. Nja kanske inte alla gånger för det finns vissa undantag. Förra veckan så firade jag igen att jag hade blivit 24. Det var en annan kille på jobbet som fyllde år så det fanns någon sorts hallontårta. ( hallon som för övrigt är bästa bäret och enda som har en chans är blåbär som en genrös släkting har plockat) 

Födelsedagen firades ute o vänners sällskap med först middag på Schillers för att sedan gå vidare till bondi road. Båda ställena ligger på Lower East Side. Schillers ett utmärkt val för den goda maten och Manhattans godaste sliders. In your face pop Burger. 

Bondi Road har erbjudandet drick hur mycket du vill i 2 timmar för 20 dollar. Detta gäller alla dagar i veckan och billigare hittar du inte på Manhattan. Nee nu börjar det här låta som det vore ett inslag i packat och klart så tack o hej för det var allt ifrån mig. 


Jag lutar mig väldigt mycket tillbaka för att jag inte trodde att vi skulle få rum på bilden. (Ja hur nu det skulle skapa mer utrymme, men vem sa att alkohol gör än smart)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0