When I'm sick, I just stop being sick and be awesome instead

When I'm sick, I just stop being sick and be awesome instead sa Barney Stinson sa. Så har det känts dom senaste dagarna då jag har varit sjuk, men mer om det om en stund. Säsongsavslutning på How I Met Your Mother började riktigt lamt, men vart bara bättre och bättre ju längre avsnittet gick. Lite lost cliffhanger till nästa säsong....Serien har bara beställts i två säsonger till och det blir nog inte mer än så att snart är det dags att avslöja vem mamman är....

Har varit sjuk dom senaste dagarna och inte kunnat äta annat än flytande föda de sensate dagarna. Förr låg jag mest bara hemma och försökte låsa in mig från resten av världen för att bli frisk, men de senaste dagarna har jag varit iväg på massa äventyr ishockey final, Suttonde maj, Fika i west village och även lite shopping. Enda nackdelen med att vara sjuk är att det är dyrare att käka soppa än att käka hamburgare. Ser framemot när jag kan äta all god mat igen :)


Köra F-1 på Manhattan. Helt klart möjligt. Däremot är frågan hur glada polisern vart som står med 3 bilar på gatan där han svänger in.

Efter konserten på Cafe What - Vart det korv på Rudys

Nere i mysiga West Village på fika
Yeaaah :) På the Presidents list för elever som har 4,0... Vilket vill säga A ialla ämnen :)
Gött

Kommentarer
Postat av: Ana

yeeeyy just stay awesome!

2011-05-19 @ 03:23:43
Postat av: Johan

Haha, det var ju inte några namn på den där listan så måste vara väldigt lätt på Berkley! ;)

2011-05-19 @ 08:52:08
Postat av: Mamma Susi

Superbästa Kalle!!!!!!! Vilken ära att bli omnejd i presidentens "brev"!! Kramis

2011-05-19 @ 15:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0