Valborg

Valborg.... Dagen då massa svenskar samlar ihop massa ved och bestämmer sig för att tända eld på det. Sedan så är våren här. Sedan så sjunger man och smäller av fyverkerier. Hela denna förklaring lät väldigt rolig enligt min roomate som tyckte att vi skulle tända eld på något... Efter massa sol på dagen så drog jag, Anna och Dan in till the city och dansade iväg hela natten :)


Super tan både på mig och Anna efter en dag i solen

My name is Dan Englander and I am going to be the King of Sweden

Valborg på en Bar/Dans ställe med kanske bästa Dj:n någonsin?

The man with the horse masc also knowned as Dan Englander och jag ser lagom glad ut på kortet xD

Här var jag lite gladare ialla fall :) På Nikki Beach spealde dom massa svenska låtar vilket var riktigt gött. Tack alla som bidrog till en riktigt kanon kväll :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Susi

Du ser ut att trivas mer med massa snygga brudar ikring dig än grabbar......KKul med en riktig "svensk-kväll".

Kram Mammi

2011-05-05 @ 06:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0