Tyler Durden

Du är speciell
Det syns ikväll
När du kommer in i ett rum så känns det som en stor fet smäll

Det märks på hela din attityd
Att du inte är den som går i kyrkan och är pryd

Ibland skulle jag vilja vara som du
Även fast jag är nöjd med livet
Som jag lever här och nu

Mellan dina fingrar har du en cigarett
Du drar halsbloss som det skulle vara något som är lätt

Du skiter i om det du gör är rätt
För dig existerar inga regler som vett och ettikett

Ibland skulle jag vilja vara som du
Även fast jag är nöjd med livet
Som jag lever här och nu

Du är en anti hjälte
Som har supit sönder sin mjälte

Du är dagens Man
Det finns inget som du inte kan
Med dig finns inga problem
Du har tagit alla emblem
Vunnit varje fight
Gått från wrong to right

Ibland är jag som dig
För du är andra sidan av mig

http://www.youtube.com/watch?v=TJdfWdIBfE8&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0