Köket

Har börjat kolla på det bästa matprogramet sen Halv åtta hemma mig på tv4.... Jag har börjat kollat på Pluras Kök. Magisk stämning, bra gäster, maten ser sjukt god ut, massa bra musik och galna upptåg. Programmet går  att följa på tv3play.se....

Övrigt några korta rader:

Det har gått från behagligt till super varmt på en dag.... Knappt att man kan sitta hemma i shorts och bar överkropp med vid öppna fönster utan att det är sjukt varmt.... Varmhets skalan säger: Kroatien värme

När människor går på bio i USA så klappar de händerna när det går bra för huvudpersoner eller om det blir någon sen där något är sött säger nästan alla awwwwwwwww... Jämförelse i Sverige där det är lika tyst som om det vore begravning.....


http://www.youtube.com/watch?v=70wQF4izl3I

Kommentarer
Postat av: Jo han

Kalle har du var it i US of A så länge så du glömt bort den svenska grammatiken? ;)

2011-05-25 @ 08:11:50
Postat av: Mamma Susi

Just grammatik och stavning är väl Kallemans sämsta sida......sorry you! Idag ska jag gå till min engelska! Cherioooo! kram

2011-05-25 @ 08:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0