Goda dagars Magi

Nej jag har inte gått och dött, men det har varit väldigt dött på bloggandet på senaste tiden... Efter att begravt mig själv i plugg förra veckan så kom äntligen belöningen när allt var över i torsdags eftermiddag :) Jag, Camilla, Henke och Mickaela firade till det med massa bra musik o lite dans. Men i övrigt så har jag spenderat dom senaste dagarna i Central Park.... Vilket lär bli den platsen som kommer att vara bäst på att hänga i sommar efter Jones Beach....


Central Park ;D

Alex aka Mr Jones Beach på studiebesök i Central Park.
- Jag sa till Alex: Jag vill se ut som du, gå som du nu.
- Då svarade Alex: Det kan vi fixa och slängde ut massa kläder ur ryggsäcken.

Förvandlingen var totalt - förutom skorna som det inte fanns några bar av till. Men det är ju fashion som Style by Mats - Mats hade sagt.

- Hallå det finns ju vatten här som vid Jones Beach.....

Sugen på en båttur i Central Park?

Stek hela lördagen i solen med Anna......

Det var lika skönt som det ser ut att äntligen få ligga ute i solen igen. Här var ungifär stadiet när vi trodde att vi var odödliga och inte behövde smörja in oss. En timme senare smörjde vi in oss och vi skulle definitivt ha gjort det tidigare... Men det var helt klart värt det :)

Vårtecken....



Kommentarer
Postat av: Mamma Susi

Det ser nice ut! Jag vill också vara med och sola /slappa i parken....Kram

2011-05-04 @ 07:23:52
Postat av: gittan

Kollar varje morgon om det finns nagot uppdaterat pa din blogg. Buhu, har inte varit nagot pa lange. I morse daremot hade jag tur och kunde lasa hur du har det. Blev sa glad.

Kram Gittan

2011-05-04 @ 19:58:01
Postat av: Kalle

Joo det har varit lite uppehåll har haft massa skola och annat o tänka på :)

2011-05-05 @ 13:38:26
URL: http://neyorkcityboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0