Beef Style

Ca ett år sen jag flyttade hem från Oslo och la ner gymmandet, men igår gjorde jag äntligen comeback på Golds Gym. Så nu på morgonen innan Konsument beteende lektionen sitter jag och trycker i mig en Protein bar och ett glas choklad mjölk med extra mycket protein. Imorgon är det dags att få lägga upp ett schema med min personliga tränare Jason. Skönt att äntligen tagit tag i den biten igen med tanke på att även om det går gå ut att springa just nu i New York så kommer det inte att göra det i sommar. (luftfuktigheten plus värmen gör att det blir riktigt varmt).


Som Arnold brukade säga: No Pain, No Gain

Kommentarer
Postat av: Mamma Susi

Trodde det var du på bilden - men.....

2011-05-05 @ 17:45:32
Postat av: gittan

Oh, var fd governor. Stilig man ??? hm hm

Men som han sa I'll be back!

Gittan

2011-05-05 @ 21:29:28
Postat av: gittan

Oh, var fd governor. Ar han inte stilig ??? hm hm

I'll be back

Kram Gittan

2011-05-05 @ 21:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0