Apoteket

I USA är det mesta lätt tillgänligt. T ex kan man beställa hem mat när som helst på dygnet, Spritbutikerna har öppet till klockan 22 på helgerna och man kan köpa stark öl dygnet runt i den lokala ica affären. Efter att ha haft en riktigt grabb kväll med Alex och Patrik igår så började min hals svullna upp ännu mer än vad de har gjort de senaste dagarna. Hmmm så klockan är 12 på natten vad gör man då för att lindra det? Hade det varit i Sverige så hade jag sovit på saken och rört mig till apoteket dagen efter. Här är apoteket öppet dygnet runt alla dagar i veckan :) Så in handlade lite medicin och begav mig hemmåt.

Andra provet i consumer behavior på g den här tisdagen. Hoppas att det går betydligt bättre än på förra provet... Stenhårt plugg idag och imorgon sen blir det en liten finslipning på måndag :)


Kommentarer
Postat av: Mamma Susi

Hoppas du blir bra! Inget kul att vara sjuk! I Sverige är det rekordmånga getingar i år - tur att du missar dom! Har kollat på SOF idag, tema England. Massor av musik och folk. Ikväll stora mello! Puss

2011-05-14 @ 19:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0