Uri Geller

Uri Geller mannen som på 70-talet chockade en hel generation genom att böja en sked med hjälp av sin tankekraft. En bra start på fredagen här i New York börjas som vanligt med det senaste avsnittet av Schulman Show. Ett av dom bättre avsnitten den här säsongen där Ola Rapace och Uri Geller var med som gäster. Anledning till det var dels för Ola Rapace var så pass engegerad och programmet hade fått ihop en hel del bra klipp som övergången med Peter Settman på Svt. (Spoiler nedan för er som vill se programmet)
Innan showen så hade Alex målat en grej på ett papper som han skulle tänka på var 5:e min som sedan Uri Geller skulle måla då han kom in i showen. Uri satt och kollade på Alex och innan han skulle avslöja om han hade målat samma sak så tittade han in i kameran och sa: koncentrera dig noga för nu skickar jag ut vad jag har målat och du kan höra mig säga vad jag har målat. Då slog det mig det känns som han har målat en blomma. Jag tänkte att det lär ju inte vara rätt och så visar Uri vad han har målat en blomma ;O Ohh my goood !!!!! Sedan när Alex Schulman har målat exakt samma sak så känns det väldigt konstigt. Hur fan går det ihop sig? Imponerande.... Ska kolla in fenomen på söndag på kanal 5. Dagens Wtf/ hur gjorde han det där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0