Semla

Lördag eftermiddag och 15 grader ute och det är betylidgt varmare än platsen jag spenderade min förra vår på. Jag tar fram in-linsen och tar en tur innan det är dags att dra till Steven på middag. Det bjöds på den klassika New York rätten Spaggeti med köttförsås, men den här gången var det lite svamp och andra ingredinser i denna populära rätt. Det vart en hel kväll med Fifa, Beer Pong och häng på Upper East Side.

På Tao och firar Danielas födelsedag. Det här var sista kvällen innan Joakim åkte hem till Norge. Det var en ära att få lära känna dig och vi får styra upp något nästa gång jag kommer till Norge. Väldigt god mat och nästa bild är något som jag tror en viss Susi Mobeck hade uppskattat.

Jätte Räkor, Scampi eller vad dom nu kallas :) Gott var det ialla fall och så var det även ris till dom här bestarna. Det var en trevlig kväll middag även om det vart struligt sen när vi skulle gå vidare. Idag har jag käkat Semla och tagit en lång fika. Nu blir det sömn imorgon väntar en hel dag med plugg och förvånardsvärt nog så är jag riktigt taggad..... God Natt världen

http://www.youtube.com/watch?v=5EoQVaQGXmM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm Jätte räkor, antibiotika- och vattenfyllda asätare är fasen göttah!

2011-03-07 @ 09:56:40
Postat av: Mamma Susi

Där hade du rätt Kalle-man! De där skaldjuren hade jag mumsat i mig och jublat efteråt! Visste inte att gillade sånt - det tar sig! Kramis Mammi

2011-03-07 @ 19:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0