Heut is mein tag

Breakfast in America som Supertramp sjöng om.  Här är tisdagens frukost:

Doriots, Morots kaka och Kakor med choklad i. Givetvis åt jag inte upp allt, men dom bjöd på mat i skolan så det var bara ta seden dit man kommer. Sockerchock var ett faktum och jag var väl hyper innan jag lagom efter lunchen gick in i väggen.

Dags att lämmna in tvätten och röra sig boråt mot skolan. Idag är det min dag och det är bara två prov kvar som jag kommer att acea och få A på. Nationalekonomin och skrivar kursen är redan klar. För övrigt min fenomenala 80-tals playlist på spotify som är ett måste: 80-talet var tog du vägen?

Kommentarer
Postat av: Mamma Susi

"Break a leg" med båda proven! Snart är du här!!! Ska bli så skoj och mysigt! Alla väntar på dig! Kram Mammi

2011-03-24 @ 18:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0