Fotboll

Idag så var det dags returen i Champions League mot Barcelona på Camp Nou. 2-1 till Arseal i bagaget. 90 minuter senare och en horribel dommarinstats så är Arsenal utslagna ur Champions League, tungt.... Douglas, Jag, Claes, Patrik, Michael och en till amerikansk kille var och kollade på matchen på en sportsbar i närheten av Times Sqaure. Efter massa skrik, vrål, slit mellan hopp och förtvivlan. Fick vi lämna baren med huvudena nerböjda efter nederlaget.
Dagar som denna som man saknar the good old days med Henry och Ljungberg. Även Bergkamp så klart med, men det gamla goda Arsenal.
http://www.youtube.com/watch?v=gRtvk_SccLU

Efter det hårda nederlaget har jag tröstat mig med att fortsätta skriva på min research essay och nu blir det lite pizza på det :) Imorgon blir det plugg, innebandy och dags att ladda upp info inför veckans torsdagsklubb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0