Fokus

Efter ett antal timmar i skolan både på fredag och på lördag. Så var jag ute i några timmar och firade Johans födelsedag. Även om vi var ute så var jag på någon annanplats. Det enda som är i fokus just nu är de kommande proven och att resa hem till Sverige. Jag kommer inte riktigt kunna att slappna av helt föräns jag är klart med det sista provet på torsdag och känner yes där satt den.

I övrigt så har det äntligen vart en UNAGI - Friendskväll med Camilla. Ett avsnitt där Ross säger att han har Unagi som enligt han betyder "alltid redo" (Always aware). Sedan spårar det hela ut och blir väldigt roligt :) DANGER DANGER

http://www.youtube.com/watch?v=0ev_ob4mVwg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0