2 weeks

Imorgon så är det bara två veckor kvar i Skolan. Sista quizet imorgon i Makro, Min Research essay är färdigskrivning nu börjar bara själva perioden att gå igenom stav fel, fixa forbidden words och referenser. Så dags att förbereda sig inför "sista striden". Sen om 2 veckor på torsdags runt klockan 20-21 (2-3 svensk tid) kommer jag att hoppa som Rocky när han springer uppför sista trappan i hans tränings montage. Dagen efter drar jag till JFK för att bege mig hem mot Sverige.

Något som är stor skillnad här mot i Sverige är etniciten på människorna. Det är inte särskillt många som är av vad man skulle kunna kalla Skandinaviskt bakgrund. De flesta människorna i New York är antingen latinskt, Afro Amerikansk, Italensk eller Irländsk. Vilket också gör att här blir man ganska lång. 180 cm över backen i Sverige är ganska normalt här är man lång om man är 180 och 190 så är man en jätte.

The Philly gang poserar framför the Liberty Bell.

En av mina definitiva favoritlåtar just nu: http://www.youtube.com/watch?v=jmqJNnWh13Q&feature=player_embedded#at=36

Årets bäst tv program 2010 är fortförande sjukt underhållande. Se till att se så mycket bättre

7 av Sveriges största artister tolkar varandras låtar i sju olika program. Hur hade En tuff brud i lyxförpackning låtit om petter hade gjort den? Kolla på programmet så har du svaret ;)

Floorball time = Awesome...


Kommentarer
Postat av: Pontus

Det var min tröst på gymmet, att jag iaf var lång, det gjorde att jag inte var absolut minst, amerikaner är liksom mycket mer fyrkantiga i sin kroppstyp..



Jag väntar btw på bilden där du slickar the liberty bell.

2011-03-10 @ 00:19:42
URL: http://pontuslinaochnorrmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0