The best is yet to come

Jag har rest så himla mycket i mitt liv, upplevt massa galna äventyr och som Martin Timell sa det kommer mera...



Frank Sinatra sjöng att The best is yet to come och med tanke på hur bra saker o ting har varit hitills så ser jag verkligen fram emot det som kommer överträffa de tidigare upplevelserna.

I helgen så var jag på IKEA och kollade på Champions League finalen nere i hamnen med grabbarna.  Det blir att ladda upp lite fler bilder från det i veckan, men här kommer ett smakprov.

The king of Hampton Roads ( Taget ute i Brooklyn)

Nere i hamnen taget ifrån baren där vi kollade på matchen



Kommentarer
Postat av: Mamma Susi

Hur har du det i värmen? Vi fick en dos av ditt väder igår -29.6 grader visade det på vår tremometer!! Mne vi har jättesvalt inne i den nya lyan! Det är ju så tjocka väggar!!! Bra. Idag kommer det kanske regn o åska - men det gör inget, för sen är jag ledig i FEM dagar!! Jippie

Hur gick det med provet igår?Puss & Kram mammi

2011-06-01 @ 06:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0