Upp och Ner, Ner och Upp

Ny dag nya möjligheter... Efter att ha sovit 1 timma och 20 min mer än planerat ( till 9:20 istället för 8:00) så är det dags för lite shopping och brunch....

De senaste dagarna har jag inhandlat fläkt hushållsartiklar och roliga grejer som man behöver men inte vill lägga pengar på.  Köpte mig även en mus till datorn, men det känns mer som en investering än en onödig utgift.

Det löste sig med mitt language test för det var tydligen redan betalt, men jag måste ner och hämta det innan jag börjar min första lektion idag. Efter att jag har hämtat den så ska jag nästan ner till Wall Street för att ha Psykologi. Efter det så blir det några timmar rast då det blir jobba lite på en läxa och ta det lite lugnt...

Angående att jag vart rånad så han som var anklagad valde att erkänna det hela, men han hade inga pengar vilket gör att jag inte kommer att få någon ersättnin. Det positiva är att jag inte behöver ta mig till någon rättegång för att vinna ialla fall.


Igår så gick jag istället för att ta hissen i skolan och slutade på att ha gått uppför ca 40 våningar när dagen tog slut ;)





Kommentarer
Postat av: Mamma Susi

Hello darling! Gammalt kort va?? Du har det väl jättevarmt och kvavt?? Jag är hemma på en tvådagars ledighet, Karro hämtade mig. Hoppas du kommer iordning igen. Kramar Mammi

2011-07-13 @ 20:24:16
Postat av: Kalle

Yes det är ett gammalt kort från i vintras... Idag så är det lugnt, men annars är det väl runt 40 grader i skuggan så det är som Turkiet...



Ha det bäst i grekland :)

2011-07-26 @ 05:28:55
URL: http://neyorkcityboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0