Mini Golf

Mini golf sporten där jag får utlopp för all min ilska och glädje på samma gång. En sport där man slits mellan total lycka och förtvivlan. Dagens runda vart vid Riverside med Daniela och Dan.


Dan och jag gjorde oss iordning för en kamp på liv o död. Varje gång Dan missade så vart jag mer glad än när jag själv fick en hole in one (spik). Mini golfen hittade jag och Douglas då vi gick ner från 50 gatan till Battery Park vid vattnet på den västra sidan av Manhattan. Vi såg även ett stort hangarfartyg och gick förbi Chelsea Piers där man kan spela "riktig" golf.

Daniella redo för att ge oss killar en rejäll match och ta fram sina bästa tricks som hon har lärt sig i Norge.

Efter mycket frustration, tårar, svett och hårt slit så hade vi fått fram en segrare. Segraren sitter till höger sida på kortet ;D

Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis Kalle du är bara öst. Kram från oss alla

2011-07-26 @ 08:41:21
Postat av: Gittan

Gillar dina roda shorts. Hoppas nu att du fatt det lite svalare efter den mordande hettan pa hela ostkusten. Har har vi som vanligt omkring 40+ men en torr varme. Sa man star ut.

Kram Gittan

2011-07-26 @ 16:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0