Back in the loop

Tillbaka tillbaka tillbaka.... Efter att blivit av vinkad och fått trevlig sällskap till Arlanda av Farmor och Farfar så är jag tillbaka i New York.

Farmor/Farfar eran smörgås kom väl tillhands i Frankfurt för jag hann inte käka mellan planen...


Hitills har jag hunnit:

Städa mitt rum

Köpt en fläkt ( 30-35 grader på rummet då överlever man inte utan fläkt)

Köpt hygen prylar

Nytt block till skolan

Fixat Mumble

Gjort ett schema på Ajfån så jag vet vilket klassrum jag ska till



Prinsen av Europizza (Kungen är Erik och Drottning Henke)

Saker att göra:

Måste ringa till domstolen idag. Jag vart ju rånad på tunnelbanan för några månader sen och jag vart kallad till domstol då jag ej var hemma och nu måste jag höra av mig så jag inte får böter. (Det är mot lagen att inte dyka upp i domstolen, men i det här fallet visste jag inte om att jag skulle dit.)

Ringa till NYU agående om mitt svenska test och kolla så allt är betalt. Jag fick en räkning när jag kom hem som eventuellt måste betalas på 250 buck ;/

Börja skolan :) Börjar första lektionen om 20 min... Gick upp klockan 06:00 imorse och jag är riktigt taggad inför den nya terminen och dags att fixa massa nya fina betyg ;D


Kommentarer
Postat av: Lena

Det låter som du har fullt upp Kalle, detsamma som vi. Lycka till med allt Kalle och massor av kramar från oss alla i Österstad

2011-07-12 @ 15:42:38
Postat av: Mamma Susi

Puss

2011-07-13 @ 20:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0