This is the comeback

Har inte bloggat på nästan över en vecka så nu är det dags att skriva något igen. Helgen hemma i Linköping bara flög iväg och var över lika fort som den hade startat. Däremot hade jag en toppen tid och det var riktigt tungt att åka tillbaka till New York. Som tur var åkte jag tillbaka tillsamans med Johan för att fira nyår i New York. Blir ett längre inlägg om nyår någon annan dag. Nu ska vi ut och turista och ta lite foton innan Johan drar tillbaka till svedala.
Fyrverkerier
Nyårsafton på restaurangen med Bryannah...

Kommentarer
Postat av: PH

En hel vecka! Det är nästan en slap på gång...

2011-01-05 @ 23:14:22
Postat av: Kalle

Patal om slaps jag har fortforande inte delat ut min slap pa dig annu ;O Tack for att du paminde mig.....

2011-01-06 @ 20:24:35
Postat av: Från kusinerna

Hejsan Kalle!



Hoppas du har det bra Kalle i New York!



Hälsningar

Wilma och Sara

2011-01-09 @ 10:14:06
Postat av: Kalle

Jag har det jätte bra här borta :)

2011-01-11 @ 00:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0