Slap Bet!

Jag har varit alldeles för inaktiv på senaste tiden när det gäller bloggandet så hur löser man då det? Joo med ett slap bet ala Pontus style. Reglerna är hämtat från Pontus gamla usa blogg. (pontusochamerikanerna.blogg.se)
"Vad innebär då detta?

Jo, så fort någon skulle uppmärksamma att jag inte bloggat på över två dagar (jag förbehåller mig rätten att närsomhelst ändra den gränsen) får denne person en gratis slap på mig när jag kommer hem i Sommar. Bra deal eller hur?"
För att inte glömma detta så ett memo till mig själv. Jag har fortförande ett slap på Pontus som uppfann denna fina regel. Så frågan är vem eller hur många som kommer att få ett slap på mig.
New York Public Libary snart färdigrenoverat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0