My partner in crime

Forra onsdagen anlande jag till New York for andra gangen under 2010. Den har gangen akte jag inte ensam utan hade med mig Johan Nordqvist. Under ca 8 dagar skulle jag visa han i livet i New York. Vi har nog hunnit med att se det mesta (Brooklyn bridge, wall street, central park, time square och etc), festat till det och shoppat. Det finns en hel del bra  historier och beratta fran Johans korta tid har i New York. Vi har haft en riktigt kanon vecka helt enkelt, men for eller senare sa aer det ju slut pa det roliga. Satte nyss Johan i en taxi pa vag till Newark aiport och denna resa har snart kommit till ett slut. Det var sjukt kul att du kom hit att halsade pa och det kanns som en evighet till sommaren o innan man kommer att se alla igen. Men om lite mindre om 2 veckor far jag ju besok av Henrik "Hilding" Arnell. Sa det aer dags att borja planera infor nasta gast och lista aktiviter som ska hinnas med :)


Pa brooklyn bridge


Kommentarer
Postat av: Jo

2011-01-10 @ 10:04:45
Postat av: Johan N

Tack själv mannen, var grymt nice resa!

2011-01-10 @ 10:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0