Festa med dom bästa

Jag kollar mig i spelgen och tänker fan vad get
Välkommen till en Fredag i min verklighet
Ikväll ska vi dansa och skråla
Vi ska korka upp flaksorna och skåla

Ikväll är det fest
Tiden på veckan då alla mår som bäst

Det finns ingen stoppknapp denna kväll
Ska jag vara rolig, dum eller snäll?
Detta låter jag flaskan avgöra
För ikväll ska jag bara tuta och köra

Jag ska kasta av mig hatten
Och bege mig ut i natten

Där väntar äventyret
Jag kommer att träffa både den galna, den fule och den snygga
Men nu ska jag ta mig ut från det trygga
Bryta mig utifrån mitt skal
Leva livet
Njuta och inte ta vardagen förgivet

För nu ska jag festa med dom bästa

Kommentarer
Postat av: Mamma Susi

Här i Sverige är det torsdag!! Men ni är ju så hippa och före i N Y, så vem vet.....Ta´t lugnt med spriten! Inga bortappade grejer, sovstunder i tunnelbaana etc TACK! Take care! :-) Mammi

2011-01-27 @ 19:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0