Baksmälla

http://www.youtube.com/watch?v=z5pJH01_xVY Summerar min Fredags kväll väldigt nät och jämt.

Okej lyssna, okej det är alltid likadant 
samma gamla visa när jag går ut
Försöker spela tuff men är långt ifrån tålig
Jag skiter i vad och jag skiter i krav
Nu är det du och jag och du gör min dag
För ikväll är vi kungar som aysan sa
spelar ingen roll för jag är nice idag
Bara bonda med folk i min närhet
Blicken är ärlig, jag bjuder på kärlek
Från en till en, snurra runt igen
och jag struntar i allt för det är en ny dag sen
Klockan är fem och jag vägrar gå hem nu
Vet du vad, låt oss fucka upp igen nu
Fick den här hawai kransen av en amerikansk tjej när jag var ute i Fredags.

- You just got laid var det hon sa när hon gav mig kransen.

Det bevisar även att det finns Ingvar Oldsberg humor här i USA. Hawai kransen heter lai om ni inte förstog skämtet. Idag har varit en väldig lugn dag då jag har smällt gårdagen. Kvällen började på Smörgårds Chef, sen vidare till någon lesbisk bar där Camilla och Joakim hade råkat ramla in på en kväll. (Roliga var att det var samma bar som Angy och Douglas hade råkat ramla in på). Alla verkar dras till den här baren som ligger ner i Vest Village.

Annars idag så har jag gjort läxor så det är gjort tills HENRIK ARNELL kommer på måndag. Det kommer att bli awesome att han kommer hit och upplever USA med mig. Vi lär ge oss ut på diverse äventyr som lär hamna här på bloggen.

Har en resa inplanerat och lite andra turistaktiviter här i New York :) Men först brunch imorgon vilket kommer att bli sjukt nice. Med tanke på brunchen förra året då Richard hade tatuerat sig så får vi väl se vad som händer imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0