21 dagar

Äntligen helt frisk och kry igen efter månader av ovisshet och ingen möjlighet till att verkligen kunna träna o ge 100 procent så är det dags att kasta sig tillbaka in i spelet igen. Så på vilket sätt kan jag ge mig själv en riktigt bra start? För att ge mig själv lite försprång och underlätta under dom första veckorna så har jag bestämt mig för att ha 3 vita veckor. (Oroa er inte torsdagsklubben blir fortförande och min käft kommer fortförande att gå iett)


Jag tänker inte sluta festa eller att gå ut under dom här tre veckorna, men jag känner att det ska bli riktigt skönt och ta en paus från min vän Miss Alkohol. Jag har alltid gillat att bryta gränser, så kallat pusha bubblan och har väll aldrig känt att jag behövt alkohol för att våga gör det där lilla extra. Hej då Miss Alkohol nu drar jag på semester vi ses när vi ses :)

Idag så är det dags och leka turist o besöka Brooklyn Bridge för typ 4;e gången... Det kan nog bli en hel del mäktiga bilder för mig  och Henke plus att utsikten är riktigt nice. (Brooklyn Bridge är ett måste om man väl är i New York). Vi får se vilka mer turistgrejer vi hinner beta av den här veckan och om vi drar iväg på en trip till Boston.
Linköings-Finest är redo för nya äventyr någonstans i landet som dom kallar för Amerika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0