På med brillorna

One down two to go. Första provet igår gick kanon och jag lyckades slå till med ett A, men direkt efter lektionen var det bara att börja plugga till dom två andra proven som är imorgon. Förhopningsvis ska jag hinna med och spela lite innebandy.
Btw Henke åkte hem igår så nu är jag själv i huset igen. Som tur var fick vi låna pengar av Douglas så henke kunde ta sig hem. Så snart borde han vara hemma i gamla goda Linköping igen och få chansen att vila upp sig efter dom här 4 hetsiga veckorna. För min del ser det ut att bli en lugn helg då jag har en uppsats att skriva. Plus att jag väntar med spänning på mitt bankkort. Nu blir det några mins tills vila innan det är dags att sätta igång med pluggandet

http://www.youtube.com/watch?v=woOu_4l3lio

Kommentarer
Postat av: gittan

Grattis Kalle till fint betyg igen. Kanske ar det lite skont att fa vara ensam igen. Ett litet tag i alla fall.

Kram

2011-02-16 @ 19:39:37
Postat av: Mamma Susi

Ja, du är jätteduktig på att plugga! Kortet är ivägsänt idag (från pappas jobb på fm) Få se hur "lång" tid det tar att nå dig! Kramis

2011-02-17 @ 13:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0