Mannen med Cowboy hatten

Idag så kom det äntligen. Levererat av en man i Cowboy hatt och en beige uniform. Vad jag har väntat på det här.
Nej det var inte Chuck Norris som levererade kortet utan en ups man som kom med mitt kort. Som hade på sig Cowboy hatt.
Så ser dom ut på UPS. Att få mitt efter längtade kort var riktigt skönt. Att vara utan mobil har inte varit så jobbigt och det har nästan varit skönt på sätt och vis. Men skönt att inte känna sig handikappad och den här gången kommer jag att hålla extra hårt i kortet.

Efter 13 timmar i skolan igår med makro och writting plugg så kom jag äntligen hem för att laga mat och ta det lugnt. Jag skulle bara vila lite i sängen först. Ca 11-12 timmar senare vaknade jag och det var dags att gå upp att möta ups. Idag blir det mer plugg och sen förhopningsvis om jag känner att allt sitter blir det en sväng till roosevelt island och lite innebandy. Men nu ska jag slappa lite innan det är dags för skolan och nöta böcker inför morgondagen.......

Kommentarer
Postat av: Mamma Susi

Bersh betyder det beige? Ta du en tur till innebandy plan, dags att röra på dig igen! Kramis

2011-02-23 @ 17:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0