Kalles Nya Grej

Nu ska jag faktist blogga om något så roligt som skolan. Woooh gör vågen roligare än så här blir det inte, men till poängen. Idag på min marketing klass så fick vi kolla på American Inventor och vi skulle inte bara kolla på programmet. Utan försöka analysera vilka 6 av 12 bidrag som skulle gå till final. Riktigt intressant att få analysera och försöka se hur duktigt man verkligen är på att känna igen en bra produkt. Resultatet då 4 av 6 som är helt klart godkänt.
Blivande Pr/Marknadsföring expert.  Kanske rent av nya.....
Ari Gold. Just nu låter jag Henrik Arnell agera Loyd i huset och svara i min telefon när det ringer på kontoret.

Jag börjar inse allt mer och mer varför marknadsföring är min grej och hur gött det kommer att bli i höst att ge sig ut på praktik och få visa vad jag går för. Vägen dit är lång och det är många tentor som ska fixas på vägen.


Kalles Nya grej/grejer
  1. Jag har börjat låta mitt hår växa ut !!! (Ja det är helt sant). Jag har inte låtit håret växa ut på två år så håll i hatten och se till att vänta med spänning på resultatet.
  2. Imorgon börjar jag spela innebandy eller floorball som de kallar det här borta.



För er som inte är så kreativa och känner att ni behöver lite inspiration läst det här:http://hanneshervieu.se/att-leka-med-en-tv/

Kommentarer
Postat av: Ida

Underbart att höra att du övergett det skalliga livet. :-D

2011-02-09 @ 09:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0