In-lines och Vårkänslor

Solen skiner in genom fönstret och jag kliver upp ur sängen, slår på min dator och inser att det är bara den 18 februari och ute är det vår o 18 grader varmt. Natten innan hade jag varit ute och åkte in-lines istället för att tunnelbanan hela vägen hem och hur ska jag kunna toppa det? Joo genom att spänna på in-linsen kasta sig ut genom dörren och börja be ge sig mot central park. Några timmar senare, skavsår och ett par skakiga ben så har jag varit ute och åkte in-lines genom central park och nere på broadway mot Times Square. Vår, Vår, vår du är alltid lika välkommen när du väl gör comeback varje år.
Joakim och Jag hemma hos Kisub i torsdags.  Här gör vi våran mäktiga korean pose.
Då det inte vart någon torsdagsklubb så bjöd han hem massa folk hem till han istället. Riktigt trevlig kväll och skönt att på vägen hem få inviga in-lines säsongen.

http://www.youtube.com/watch?v=fWhnQhFAFhs ( Wolgang - Lions in cages 5 av 5 toasters låt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0