Filip och Fredrik

Under Henkes besök här i New York så hann vi beta av 2 säsonger av 100 höjdare (då dom visade klipp) och även nästan alla avsnitt av grattis världen. Igår läste jag även en intervju i tidningen Vi om att Fredrik och Filip firade 10 år i slutet av förra året. Det finns väldigt mycket att säga om Fredrik och Filip, men en sak är bara att konstatera de är klokrena. Det gör tv-program som sticker ut från mängden och lyckas i grattis världen få ihop ett så pass bra program genom att dom låter kameran gå hela tiden. De bjuder sig själva genom att visa saker som går fel och att försöka ge Sverige fingret genom att bryta mot normer.

Fredrik: "Tack vare att vi visar Sverige fingret och bryter mot normer kommer vi aldrig att komma in i tvns finrum".

Men dom sa att dom inte hängde läpp för det då de har vunnit kristallen tre gånger för Sveriges bästa programledare. Efter succen med Lite Sällskap så blir det kul att se i framtiden vad dessa herrar har att erbjuda.

Om jag får för mig att göra ett tv-program där jag skulle ingå i en duo så skulle det nog bli med Henrik Arnell. Speciellt skulle jag kunna tänka mig ett matlagnings program/rese program där man åker runt i olika kulturer o lagar mat. Speciellt med tanke på Henkes talang när det gäller att koka ägg så känner jag att det kan inte bli annat än succe. Frågan man kommer att ställa sig kommer inte att vara hur bra kommer maten att bli utan frågan kommer istället att bli hur mycket kommer att finnas kvar av huset efter att Henke har befunnit sig i köket?
Den nya tv-serien: Kaos I Köket. Två unga Svenskar reser världen runt och försöker laga mat eller som de flesta skulle beskriva det att skapa Kaos i Köket.  Premiär på kanal 5 våren 2012.


http://www.youtube.com/watch?v=YvpJuZKbcws

Kommentarer
Postat av: Lena

Det programmet skulle jag vilja se

2011-02-20 @ 08:52:09
Postat av: Mamma Susi

Mycket spännande! Hur olika kan kokta ägg smaka? Brinner kök upp olika fort i olika länder? Vilket lands brandvarnare tjuter först (eller alls)? Hur länge kommer grabbarna att klara sig från faror i form av rånare och annat? Kommer de gå under av partylivet?? Ja, det kan nog bli en spännande serie!

Kram

2011-02-20 @ 19:51:46
Postat av: gittan

Nagra forslag. Kokta agg, branda agg, aggrora, over-easy, well done, raa agg, bruna agg, vita agg, paskagg, hackade agg,strimlade agg, agg med tva gulor, stekta agg och kanske ett chokladagg som dessert ?

Det blev aggigt om jag far saga sa.

Kram

2011-02-20 @ 20:43:18
Postat av: Kalle

Känns som jag har fått en hel del spännande förslag att jobba med :)



Spännande lär det nog bli i vilket fall......

2011-02-21 @ 06:01:06
URL: http://neyorkcityboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0