Back in business

Först lite bilder från när jag och Henke var på Brooklyn Bridge. Vi drog även förbi Wall Street och Ground Zero.
Med Brooklyn i bakgrunden
Brooklyn Bridge - Tredje gången gillt
Mästerligt foto på Henke på BB

Idag är det äntligen dags för the comeback och äntligen dags att få börja träna igen. Har verkligen sett fram emot att få röra på mig och få börja utama mig själv igen. Målet för i höst är bland annat 2 km på 7:30 vilket kan bli en rejäl tuff nöt, men det borde gå att sänka mitt PB med 40 sek. Blir variera kardio med styrketräning och lägga på sig lite panor så man är tillbaka runt de 76-78 kilona jag låg på innan jag flyttade till Oslo. Men framför allt det ska bli skönt att äntligen få röra på sig igen efter att ha tvingas vara borta så länge från träningen.
Dags att hitta tillbaka till formen och som Arnold sa: "Dream it, Believe it, you can achieve it :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0