Året var 2010 Part 1

Året var 2010 och dags att summera det med lite bilder från det förra året. (Inspirerad av Pontus summering av år 2009 med bilder).
Back To Norway. Efter att ha varit inställd att flytta på Malta vart det istället tillbaka till Norge och Oslo. Här från en fest hemma på bygdöy alle 20 med den fina mössan som Viktor fick av hans syster.
Back med Grabbarna i Oslo. Kvällen som vi Suitade up och då jag filmade det magiska ögonblicket då Henke och Fred körde Fab 5 när dom stylade Viktor.
Metallica med Johan, Fredrik och en av deras kompisar.


Vår i Oslo :) Henke, Alexandra och Jag njuter av första vår dagen i Oslo.


Besök hemma hos Pihl i London - sjukt bra helg trotts att jag lyckades tappa ett bowlingklot på foten dagen som jag skulle åka hem.


Tillbaka i Linköping och väl hemma där vart det många förfester hemma hos syskonen Palm. Här tävlar vi i med andra ord som måste vara ett av dom bästa förfest spelen.

70-tals Maskerad här med Viktor nere i Laholm. Här utanför Matildas hus.

Tour de Mini Golf 2010 pågick även under sommaren  där jag till slut stog som segrare efter 3 stenhårda del tävlingar.

Grabbarna Grus +

Stefan Brus

På Spåret - Här med Björn Hellberg

Kommentarer
Postat av: mamma Susi

Fina bilder och ett händelserikt första halvår! Känns som om en del av "Livet är en fest"......Kramis

2011-02-22 @ 05:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0