S.O.S From New York

Sitter och kollar på Tack för Musiken ett nytt program på SVT. Helt otroligt vad begåvad Ola Salo är. Som vi förövrigt sprang på Arlanda för några år sedan. Hans första låtar från när han var sju lät faktiskt väldigt bra som tex S.O.S from New York. Niklas Strömstedt förvånads värt bra som programledare (Okej då Vanessa det är inget fel på Niklas Strömstedt som jag envisades med att säga för ett år sen) Eller joo föresten det är ett fel med honom… Han är ju Aikare…..



Igår hade vi en riktigt hel dag jag, Patrik och Douglas. Och som de brukar säga en film säger ju mer än 1000 år så njut.

http://www.youtube.com/watch?v=j2LWlYD0cj4

Kommentarer
Postat av: Mamma Susi

Skönt med en mellandag med lite umgänge och nöje för dig!! "Jippie" nu började det regna och jag som ska till Lambohov OCH lämnade mina överdragsbyxor där!!!!!! Dagen börjar med utevistelse i tre timmar dessutom!! Ja,ja.....Kram Mammi

2011-08-22 @ 06:26:38
Postat av: Stefan Olsson

S.O.S from New York lät riktigt bra. Den skulle man vilja ha i sin helhet.

2011-08-25 @ 19:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0