Have you ever seen the rain?

Fredag kväll och en lång, hård tag med massa arbete hade äntligen kommit till sitt slut. Peppen var på topp och det var bara 10 min till jag skulle röra mig mot stan. Från klar himmel till åska, blixtrar och monsunregn på 10 min.

http://www.youtube.com/watch?v=xDGuyGPJ_JE

Kvällen tog slut innan den hade börjat. Så gårdagen fick spendera med The Firm och Californication. Skulle rekommendera alla mina vänner att ta en titt på Californication om ni känner att titta in en ny serie. En av mina favoriter från Arkiv X har huvudrollen (Mulder). Regnet är ett typiskt tecken på att det inte blir alltid som man har tänkt sig och att man inte alltid hamnar på den platsen man hade förväntat sig. Men slumpen och tillfälligheterna är ju det som gör vardagen spännande.


6 ave och regnet faller ner från skyn.

Kommentarer
Postat av: Mamma Susi

Igår kväll sjöng vi för full hals: JAG HAR BARA REGN HOS MIG i takt med Orup i Slottsträdgården. Han var SÅÅÅ bra! "halva " Tallboda (inkl.fd) var med i kören! Idag sol och pappa har precis åkt för att jobba. Puss min prins! Mammi

2011-08-21 @ 12:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0