The return of the tenta

The return of the tenta. Snart är tredje veckan i skolan avklarad och vecka 4 då börjar tentorna igen. Så idag blir det back till att dejta böckerna och förbereda sig inför nästa veckans bravader. Det blir en brutal vecka med tre prov och så dags att sätta ett slut på den här sovmorgonen och röra sig innåt mot Manhattan.
Inför förra årets slut tentan i Nationalekonomi. Jag hade även mitt första tal om varför jag har på mig röda byxor i Public Speaking igår. Jag levererade, men professorn kräver en hel del och det måste levereras ännu mer på nästa tal. Såg att Camilla Läckberg har börjat lansera sig i New York genom att göra reklam för någon av hennes deckare på tunnelbanan igår på väg till skolan. De två gamla gubbarna som spelade feliz navidad på gitarr på tunnelbanan var tillbaka och körde idag någon ny spansk/mexikansk låt med lite vår stämning. Dags att dra och plugga lite hur hjärnan fungerar och varför folk köper vissa produkter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0