Nu är det slut på veckan....

Wooooooooow ytterligare än vecka är slut och nästa vecka så väntar första tenta veckan. Efter att ha förberett mig rejält dom senaste dagarna så väntar det sista inför tisdagens två första prov... Sen på torsdag är det dags för det sista för den här perioden.... Det kommer att bli sjukt skönt :)


Jag har tänkt väldigt mycket på det som min mor skrev när hon kommenterade mitt fn bloggpost: Vad är det som du vill bli ihågkommen för efter att du lämnar New York? Det slog mig på ett väldigt positivt sätt och som har fått mig att sträva efter mina mål, men samtidigt verkligen njuta på vägen innan jag uppnår dom. Efter ca 8 månader i New York har jag äntligen hittat den balansen som jag strävat efter så länge och jag tänker fortsätta njuta ytterligare ett quarter innan det blir hem i Sverige en sväng för att fira midsommar och njuta av den svenska sommaren. Livet känns riktigt gött just nu och inte blir det sämre av att sommaren väntar runt hörnet...


Första löprundan efter förkylningen avklarades även idag och kändes bra att vara back on track. Blir comeback på gymmet på fredag efter nästan ett års uppehåll och det kommer att bli riktigt underhållande. Häng med grabbarna på upper west, häng med amerikanerna, plugg, träning, filmer och ett konstant leende på läpparna = en bra helg :)


"I still find each day too short for all the thoughts I want to think, all the walks I want to take, all the books I want to read, and all the friends I want to see."




Kommentarer
Postat av: Mamma Susi

Låter toppen, Kalle, att du hittat balansen. Du vet; ömsom vin ömsom vatten !! Är det Brooklyn bridge du står på? Det andra kortet har ju helt underbara modeller......Puss & kram Mammi

2011-04-25 @ 10:51:28
Postat av: gittan

Nar jag sag det andra kortet tankte jag, cool Kalles nya tjej. Tog mig nagra sekunder innan jag sag att det var Susi. Om du laser detta Susi, be proud!!!

Gittan

2011-04-25 @ 18:18:52
Postat av: Kalle

Nee har aldrig hört det utrycket förut vad betyder det?



Jaa det är brooklyn bridge och i bakgrunden är det brooklyn.



Gittan: Mamma kommer nog bli lite stolt när hon läser det :)



2011-04-25 @ 19:50:26
URL: http://neyorkcityboy.blogg.se/
Postat av: Mamma Susi

Mycket stolt och ungdomlig mamma tackar!!

2011-04-25 @ 19:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0