Back in Black

Med gråten i halsen satte jag mig i planet på väg till New York. Började prata med en amerikanska som hade varit och turistat i New York. Insåg ganska snabbt hur trevliga alla människor är på andra sidan vattnet. Köpt med mig hundra som klev ut genom fönstret och försvann efter att Henrik Arnell refereade till boken som "Forest Gump på knark".  Läste igenom hälften av boken och han med ett antal timmar sömn på planet.

Spenderade natten innan i Stockholm med Henke och Henkan som skulle iväg på en Californiacation Road Trip. Vi fick sova hos Henkans släkting brevid Pontus brossas favoritbar.

Landade igår på JFK och tog min väska och drog mot skolan. Två timmar senare i skolan fick jag reda på att jag hade tagit fel väska. Seriöst hur många har en Bauer Hockey Trunk? Lämnade väskan på hotellet och fick senare veta på att jag måste hämta min väska på JFK för att jag fick skylla mig själv för att jag tog fel väska. Så jag ska leka att jag ska ut och resa på fredag :)

Två dagar i New York och mina glasögon + min väska är på vift = Back in Black... Imorgon ska jag fira Lilla Miss Jacobsen som blir 21 år genom att hänga med ut på franskrestaurang. Gratz i förskott.



Kommentarer
Postat av: Pontus

Lemon Bar? :D



Najs btw att lyckas ta fel väska, så att en till stackare också blev av med sitt bagage;) han kanske tänkte samma sak som du dock, vem fan mer har en bauer hockey trunk?

2011-04-13 @ 12:19:12
URL: http://pontuslinaochnorrmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0