The Open

The Open också känt som US-Open rentav månadens händelse ute i Queens och månadens snackis i New York (tillsamans med ny fashion week). För att kunna förstå hur stort tennis är här på andra sidan atlanten så måste man nästan träffa ett äkta fan. På vägen ut till arenan som för övrigt tar över 20 000 (Det är tennis vi snackar om sjukt) träffade jag ett äkta amerikanskt tennis fan. Han hade tidigare åkt till cincinnati för att se Federer spela förtuneringen och nu var det dags att njuta av några dagar av the open. Människor från hela världen kommer för att kolla på detta grand slam event där vårt svenska hopp dessvärre fick stryk under samma dag som jag var där.
Jag, Robin som syns på bilden och Dogge plus en massa andra människor fick njuta av tennis av världsklass. Men till något annat min ena väska vart överkörd av en taxi igår, men det är en annan historia. Dessvärre vart det döden för mina brillor ;/ TGIF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0