Schiphoooooool

Yeah trött och sliten och tackat farväl till familjen har man snart spenderat en hel tag på shipoool... Nu har jag äntligen lyckas ta mig in till sista gaten innan det är dags för att bege sig över till andra sidan Atlanten :) Det var en jobbig morgon då avsked inte är min starka sida direkt, men samtidigt är det ju inte ett hej då utan vi ses om en stund...
http://www.youtube.com/watch?v=byVA-YfNxds


Ska bli så skönt att få sätta sig på planet och sova i några timmar innan jag beger mig till Pod Hotel för att dejta kudden... Jag ska även försöka ta mig en promenix för att kolla området :) Mitt hotel ligger i Midtown west vilket bara ligger ca 6 gator från central park och ca 6 gator från Grand Central Station. Det känns nog inte riktigt verkligt att jag ska till New York fören jag står där mitt i smeten. Och då ska jag äntligen säga den berömde frasen WHAAAAAAAAAAAAAAAAT UUUUUUUP NEW YORK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=aqlJl1LfDP4

Btw blir US-OPEN på Onsdag kommer att bli sjukt grymt att få kolla på lite folk som verkligen kan spela tennis efter att ha spelat mot Linköping svar på Roger Federer hela sommaren ska jag nu få se hur dom riktiga proffsen spelar :)
Nee nu ska jag tagga New York med bra musik och how i met your mother.... LATEEEEEEEER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0