Rajid lets go to Gray's Papaya

Mat mat mat mat mat... Restauranger i överflöd, deep fried, pasta, koreanskt you name it.  Här finns all möjlig mat så det är bara välja och vraka. Så häromdagen valde jag att besöka Gray's papaya som de åker till i How i met your mother avsnittet the limo. Gray's papaya måste vara New Yorks bästa hot dog place där man får en korv för ca 50 cent.  Jag beställde en Recession special som innebär att man får två korvar och en läsk för 2,45 dollar... BILLIGT :)

På samma gata som Gray's Papaya ligger det som Harold and Kummar genomled en sjukt galen natt för att få besöka White Castle. Kanske inte riktigt lika gott som det ser ut att vara på filmen, men dom små burgarna och pommesen slinker ner gött. Däremot inte äns i närheten av Burger incs 500 gramare med pommes på 103 st.

Jag har även varit och lekt Ghostbusters inne på New York Public libary och kollat på där silversurfaren surfade i The fantastic four rise of the silver surfer. Den här veckan täntke jag titta förbi baren som Mclarens bar är baserad på ;) Men nu blir det maaaaaaaaaat ;D

Kommentarer
Postat av: Pontus

Recession haha :D



O ta kort på McLarens!!

2010-09-13 @ 20:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0