Vakna upp till ett nytt äventyr

Mycket som händer och lite bloggande den senaste veckan. Hur orkar Keith Rickards köra på år efter år... Han är nog aldrig nykter helt enkelt. Vaknade upp i lördags och mådde väl si så där har blivit en hel del festande de senaste veckorna, men jag klagar inte. Var på Rudys i torsdags vilket lätt kmr bli en av mina favorit barer att besöka innan man ska ge sig ut i natten. En kana öl (1,5 liter) + ät hur många korvar du vill 7 dollar....

Blivit en hel del party den här veckan, men det största som har hänt är att jag har flyttat... Från Patrik och Saschas Soffa till mitt egna lilla hus i Astoria. Så nu ska det till och bli inredning på hög nivå.

Det härliga med att bo i New York är att man gör saker som man inte kunde tänka sig att man skulle göra när man klev ur sängen. Idag efter söndagsfikat så åkte jag och Axel båt taxi till Ikea. Sjukt nice ! Fick en hel del bra bilder på Frihetsgudinan, Manhattan och någon annan ö. Nu har jag äntligen köpt en säng som jag släpade med mig hem genom halva manhattan :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Susi

Vad kul med båt-taxi! Hur sjutton fick du med dig en säng hem? Skönt att kunna bädda ordentligt och ligga normalt. Såg alla dina nya kort på FB - ser jättehärligt ut. Det ska bli jättespännande när du ska guida oss runt i NY......Kram

2010-09-27 @ 13:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0