P as in Party

Fredag peppen är på g det är helg... Inte för att det egentligen spelar någon roll här då man kan gå ut alla dagar så var jag sjukt taggad i Fredags.  Satte på http://www.youtube.com/watch?v=UxuEl8qkErs (One) och började peppa inför kvällens äventyr... Jag, Sasha och hans flickvän drog till en tyskbar. God öl och bartenders i lederhausen (lr hur det nu stavas... Robin slår mig en pling och jag kastar mig in i en taxi som tar mig ner till 21 gatan nära lex. Hinner lagom komma in till Sebastian som hade förfesten innan det är dags att bege sig utåt... Taxi till Juliet och party med massa trevliga Svenskar, massa skumpa, drinkar, framför allt massa dans och många timmar senare så vart det hemgång och så var klubboskulden i New York tagen ;)
Tack för en trevlig kväll... Önskas alla som var med och skapade den ;)

Kommentarer
Postat av: mamma Susi

Ja, idag är det torsdag. Ska ni prova barer i dina nya kvarter? Tänk på att öl är bättre än drinkar!

Kram

2010-09-23 @ 09:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0