New York New York

Start spreading the newsI am leaving today / I want to be a part of it / New York, New York /
Som Frank Sinatra sjöng i sin klassiker New York New York så är det här min sista dag i Sverige på nästan 10 månader... Jag har försökt att trycka ner hela mitt liv i en resväska och imorgon 6:15 går planet från Linköping till Amsterdam. Väl i Amsterdam ska jag spendera ett antal timmar på shipol innan jag slutligen ska ta flyget över till andra sidan Atlanten.

Veckan som har gått har verkligen varit med blandade känslor från totalt lycka och att det ska bli härligt att åka till ångest och rädsla över det okända. Men det var exakt samma sak när jag skulle flytta till Norge. Csn har även strulat dom senaste veckorna, men förhoppningsvis hinner det fixa sig innan skolstarten annars så får jag skjuta upp skolstarten till December (flyga hem igen). Men det är bara värsta möjliga scenariot. Imorgon 16:30 amerikansk tid anländer jag på Newark och tar en taxi till Pod Hotel i närheten av central park. På denna blogg kommer ni att kunna följa mina äventyr på andra sidan atlanten.

För alla er härliga där hemma som inte kan ta del av "The big city life"... Det är här det händer så enjoy :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Susi

Hello my love! Tårarna är borta och nyss hördes planet mullra iväg. Carina & Jöjje ringde- de var uppe och skulle vinka till dig på planet! NU börjar ditt livs äventyr och det ska bli så spännande att få följa dig i din blogg. Vi här hemma älskar dig och önskar dig allt gott! Puss & Kram

2010-09-05 @ 06:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0