Iam Queens Boulevard

Are you comming back? Iam Queens boulevard... Säsongs avslutning på entourage ikväll och påtal om Queens flyttar in till Astoria den här månaden. De senaste dagarna har jag krashat hemma hos Patrik och Sasha i spanish harlem. Sjukt annorlunda när man sitter på tunnelbanan på vägen hem och inser att man är den enda vita personen i vagnen. Annorlunda känsla. Dom senaste dagarna har jag haft lite oflyt... Min väska med mina glasögon vart överkörda av en taxi.....  Mer blogg imorgon nu blir det sömn natti natt New York 

Imorgon blir det om lite platser som jag besökt som varit med på film o tv :)

Kommentarer
Postat av: Maria :D

Hahahahhaa vadu inte lite rädd när du satt där på tunnelbanan xD Träligt med den överkörda väskan!! :P

2010-09-13 @ 08:54:46
Postat av: mamma susi

Väntar med spänning på mer info!

Jag är också lite orolig för dig och dina "grannar" i Harlem.....Håller tummarna med arbetet.

Kramis

2010-09-13 @ 13:07:19
Postat av: Mikael Andersson

Ghetto lifestyle ;) Ser fram emot inlägget om dom besökta platserna som har varit i tv/filmer :)

2010-09-13 @ 13:55:46
URL: http://www.pekingmicke.blogspot.com
Postat av: Kalle

Yeah det är gettho lifestyle just nu, men det funkar så länge :) Sjukt goda hamburgare plus att jag har riktigt bra roomates...

2010-09-13 @ 19:38:49
Postat av: Anonym

man särskriver inte Säsongsavslutning

2010-09-17 @ 20:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0