Fashion Week

Fashion bor inte här som Style by Mats skulle ha sagt, men i den här staden så bor faktist Fashion. Speciellt den här veckan då det är fashion week. Alla som är något inom mode-branschen tar sig till New York anintngen för modella, visa upp sina nya kollektion eller hjälpa till då kollektionerna ska visas upp. Det firas genom feta fester med massa kändisar med dresscode och att stan har öppet till klockan 23. De senaste dagarna här har jag blivit tillfrågad av flera människor om jag är för att vara med på the fashion week och att jag ser ut o vara någon typ av modebloggare. Mitt svar blir kort och enkelt "Im just Swedish". Men fashion-bloggare och modell kanske är nästa grejen ;)
På en hamburgerbar som har funnits i midtown sen 1938

Kommentarer
Postat av: mamma susi

Klart att du ska bli modell Kalle!! Lång, smal och "typical swedish sweet"!!!!!!

2010-09-14 @ 16:19:19
Postat av: Christian Wetterström

Haha...newyork city boy!! Kul att följa dina öden och äventyr. Lycka till "over there", hälsar taxichauffören.

2010-09-15 @ 17:16:11
Postat av: Kalle

Mamma: Mjoo jag får satsa på det ;) Christian: Kanoners har jag en ny trogen läsare då.....

2010-09-16 @ 06:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0