Csnnnnnnnnnnnnnnnnn

Vaknar första gången 02:00 New york tid (8 svenska tid), men lyckades somna om och gå upp vid halv sju. Nu har jag väntat på att stadens butiker ska öppna och förhopningsvis så kan jag köpa lite frukost fast det är labourday. Labourday gör så att det blir röd dag vilket gör det här till en söndag. Känner mig lite som Marshall och Ted när dom inte vågar lämna lägenheten i början då Marshall hittar det där grymma hamburgare stället. Så närsom helst ska jag röra mig utanför hotellet för första gången :).
Csn hörde av sig två veckor innan jag skulle åka och sa att jag måste tenta upp en kurs. Något som de har vetat om sen i våras, men utan att höra av sig. Samma vecka lämnade jag in två nya uppsatser och håller nu tummarna för att de ska få godkänt (Får svar senast på fredag). Värsta scenariot om jag inte får godkänt då får jag åka hem igen och komma tillbaka i december när det är fixat, men förhoppningsvis så ska det lösa sig. HÅLL TUMMARNA lr HÄNDERNA :) Idag så ska jag försöka hitta boende och besöka skolan.
Ska dra och möta Robin vid Hyhatt hotel vid 12, men först frukost time :)

Kommentarer
Postat av: mamma susi

Vi kan väl försöka "Skypa" ikväll? Kramis

2010-09-06 @ 17:03:42
Postat av: Pontus

Vi såg det avsnittet alldeles häromdagen, fan nu blir jag sugen på New York jag med!

2010-09-07 @ 00:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0