Veni, vidi, vici

Som Julius Cesar sa "jag kom, jag såg jag segrade. Fick tillbaka business provet och när jag vände på pappret så var det exakt så som jag ville ha det A. Lyckades få 104 av 100.... Då man kunde få 10 bonuspoäng på en fråga gick det få mer än 100. Sjukt skönt.... Jag klarade även min uppsats för 2 veckor sen så nu får jag äntligen studiemedel från csn. Det borde förhoppningsvis dyka upp i slutet av den här veckan eller i början av nästa. Då ska det bokas resa hemma över jul och så kan det nog bli lite shopping.
Pihls och mina äventyr har flyt på här i New York och snart kommer jag att posta två inlägg på bloggen som handlar om den svarta mystiska dörren och en natt på museet

Kommentarer
Postat av: mamma susi

Lite berg och dalbana alltså - först ner och nu bara upp! Då håller vi tummarna för nya "room-mates"! Kramis

2010-11-11 @ 06:24:10
Postat av: gittan

Sa glad och grattis till ett lyckat resultat.

Vi pa vastkusten.

2010-11-11 @ 18:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0